Bugün ne yiyelim - Brokoli çorbası

Yazar: Cumartesi, Kasım 05, 2016 , , , , , , ,

Merhaba, 
Brokoli çorbası kulağa çok hoş gelen bir besin değil biliyorum, hatta ilk etapta ben de çok ön yargılı bir biçimde neyse yapayım denemiş olurum diye başladım ve inanın yaptıkça sevdim,

Günün menüsü brokoli çorbası ve turp salatası.
Oldukça sağlıklı ve kolay çorbalardan biri mutlaka denemelisiniz.
hem tarif hem de yapımı çok kolay üstelik çok lezzetli,
 Gurme kıvamında usta eşim bayıla bayıla yedi.
Fotoğraf:
Brokoli Çorbası:
Malzemeler 
*1/2 kg Brokoli- koyu yeşil olmasına dikkat edin lütfen.
*1 orta boy kuru soğan
Fotoğraf:
*1 tane havuç/kabak ( havuç ile yaptığınızda hafif şekerli bir tat, kabak ile yaptığınızda daha yumuşak bir içim tadı yakalıyorsunuz. İlk tecrübem havuçlu ancak artık tercihim kabaklı)
*3 yemek kaşığı sıvı yağ
*1yemek kaşığı tereyağ
*tuz
*karabiber
*su
Üzerini süslemek için mozeralle peyniri yada tuzsuz peynir tercih edebilirsiniz.

Yapılışı
Fotoğraf:
Çok kolay, tüm malzemeleri (tereyağ hariç) düdüklü tencereye koyuyorum, yarım saat kadar pişiriyor ve sonrasında blenderden geçiriyorum sıcak kıvamında tereyağı da ilave ettikten sonra lezzetle yiyorum.
Fotoğraf:
Tabi ki bu benim tarifim ve damak tadıma göre sizlerinde önerileri paylaşırsanız çok sevinirim. Mutfakta usta olan eşim, benim yaptıklarım nacizane sağlıklı ve dengeli beslenmeye yönelik çalışmalar.
Fotoğraf:
Bu arada akşam yemeğini sadece çorba ve salata ile tamamladık, hem çok hafif hem de az kalorili tavsiye ederim.
Afiyet olsun,Sevgiler ...

BENZER YAZILAR

0 yorum